Slutet av januari

Har haft en alldeles perfekt helg som startade med att två indier (J+L) kom hem och fikade i fredags eftermiddag. Vi fikade och pratade strunt som bara vi kan <3



På lördagen vaknade vi upp och såg att något vitt kom ifrån himelen. Sådär kul kan tyckas men Wilmisen kollade nyfiket på vad det var. Dock så var det inte pulkaväder på lördagen så vi bestämde oss för att åka in till Moa i göteborg. Vi gick på ett café/rosteri där de sålde kaffe ifrån alla världens länder. Det luktade fantastiskt gott när man klev in i entrén så väl där tog vi oss varsinn cappucino innan vi begav oss hem till Moas finfina lägenhet igen.

På kvällen var vi barnfria och var på middag hemma hos Patricia och hennes nya kille Simon. God pizza, tre vinflaskor och en kaffedrink senare så pallrade vi oss hem, dock vinglande för min del. Kul var det och många skratt blev det också under kvällen. Söndagsmorgonen var inte lika rolig vill jag lova. Efter att jag nyktrat till så begav vi oss ut för lite pulkaåkning och Wilma tyckte det var fantastiskt roligt. Hon tjoade så fort det gick lite för fort och hon skrattade om vartannat. Min lilla gullunge!





Helgen avslutades med att Tobbe och Louise kom hit och åt middag. Det har blivit lite tradition att de kommer hit på söndagarna och äter och det är mycket mysigt. Men nu idag började min nyttiga vecka. Och än så länge går det bra, hehe. Nyttig vecka innebär att inte äta godis, bullar, kakor. Så med det vill jag säga ha de gött och njut av solen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har inte druckit cola på en vecka! stolt :p



Som bara vi kan ja! Älskar er mina sockertoppar.

haha, Wilma ser lagom road ut på den första pulkabilden! :D



Puss!

2012-01-23 @ 18:35:11
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej Kusin!

Jag har hittat tillbaka till din blogg, Wilma ser ut att må strålande och pulkaåkning såg härligt ut! Hoppas det går bra för dig att kombinera plugg och mammaliv, jättekul att du kom in på det du vill bli! Ha det gott och kramar från oss!

2012-01-24 @ 14:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0