Nyårsafton

Vi hade verkligen en jättebra avslutning på detta året. Christopher stod för nyårsmiddagen/festen och det blev som sagt hur lyckat som helst. Vi var 10 stycken (inkl. två bebisar plus en hund) och det var lagom i hans lilla tvåa. Middagen var kanongod och bättre värd än Christopher hade man inte kunnat tänka sig. Tack alla inblandade för en trevlig kväll!

Idag sov vi verkligen ut eller iallfall jag som sov till halv 1. Det var inte igår som man gjorde det. Wilma var också trött och sov bra hon med. Idag har vi haft en riktig slappardag som nyårsdagen bör sig vara. Hamburgare, hang over 2, cola och mys. Vi ska avsluta kvällen med lite ris á la malta och ännu en film när lilla W har somnat.

Ser fram emot vad 2012 har att erbjuda och det är mycket nu på gång. Det som jag ser fram emot allra mest är:

- Flytten till björkris den 1 maj
- Wilmas 1-års dag
- Jenny/Lisas 25 års fest
- Utbildningen
- Utlandssemester

OSV!

Med detta vill jag ha sagt att jag hoppas att ni alla får ett helt perfekt år!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så härligt med flera roliga saker att se fram emot!! Pusss min älsklings-Anjo

2012-01-01 @ 23:06:37
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så härligt med flera roliga saker att se fram emot!! Pusss min älsklings-Anjo

2012-01-01 @ 23:06:39
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0