Ynklig och jävlig

Är jag just nu. Vad gör man när man är sjuk själv och har en dotter som kräver all uppmärksamhet och inte vill vara själv i en minut? Helst av allt så hade jag bara velat gå o lägga mig i soffan med en film och inte gå upp på hela dagen. Men så funkar det inte riktigt utan nu är det bara att "leka" tills hon somnar och sen får jag ta det lugnt. Wilma har börjat med att sova bara en gång om dagen så egentiden är så gott som borta nu. Just nu sover Wilma sjukt dåligt på nätterna också och jag bara väntar på den där vändingen som alla pratar om. Om den nånsin kommer.... OJ vad det var synd om mig idag. Men det är ingen dans på rosor att vara mamma varje dag. Hon är duktig på att gå nu iallafall och tar steg titt som tätt. Snart springer väl hon.

Igår ringde min hyresvärd och sa att vi skulle få flytta in den 13 april redan. SÅ SJUKT SKÖNT! Mindre än 2 månader kvar nu. Nu kanske jag till och med kan fira min födelsedag i lägenheten (om vi är snabba med att komma i ordning vill säga.)

Ha en go dag mina vänner!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Lilla Wilmis är så söööt!! <3

Härligt med ett datum som ligger närmre i tiden! Puss älskling och krya på dej!

2012-02-16 @ 16:20:17
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0