Tråkig helg

Denna helgen har varit den tråkigaste helgen på länge. När Gustav kom hem ifrån jobbet i fredags så sa han att han kände sig kass, jag låg redan i sängen och bara väntade på att jag skulle börja spy. Vilket jag senare gjorde och höll på hela natten. Gustav var lika kass han med. Som tur var så hade mamma lilla W så vi fick vara sjuka i fred. Men fy va dåligt vi mådde. Magsjuka måste vara bland det jobbigaste som man kan ha, tur är att det snabbt går över iallafall. Dagen efter var vi möra och försökte ta hand om Wilma så gott vi kunde. För då var det nämligen min mammas tur att hänga över hinken. Och hon är inte bra än. På hela helgen har jag ätit två rostade mackor, en risifrutti och coca cola. Kul helg!  



Mina två sjuklingar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

:( Magsjuka är supertråkigt... Krya på er så ni kan komma o hälsa på mig! Puss

2012-02-05 @ 21:29:36
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0