Min bättre hälft

Satt och kollade igenom bilder på min gamla dator här hemma idag och blev helt nostalgisk när jag såg alla bilder. Det var bland annat bilder från de resor jag och Gustav har varit på ihop och jag längtar så tills vi ska åka iväg på nästa resa. I fredags hade vi 3, 5 år tillsammans och det kanske inte är så mycket att fira egentligen men trots att Gustav var så sjuk att han knappt kunde stå upp så hade han åkt och köpt en present till mig efter jobbet. Jag fick en jättefin ljuslykta och ett kuddfodral där det stod Du är min ros på. Han är så snäll min fina kille, bättre kille än honom finns inte. Och lika kär är jag nu som då.






Kommentarer
Postat av: Lisa

Sötnosar! Hoppas så innerligt att ni kan komma hit på fredag! <3

2012-02-08 @ 16:50:46
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0