En stad i sorg

Då var det Wilmas tur att drabbas av magsjuka. Mindre roligt att se sin lilla dotter kräkas och bli så rädd för det så hon börjar gråta bara för att hon inte fattar vad som händer. I natt blev det inte många timmars sömn men hon har tack och lov tagit igen det idag på dagen. Min lilla docka! Hon har iallafall druckit massa vatten vilket är ett måste för annars kan de torka ut. Hoppas på bättring i natt och i morgon.

Sen över till det oerhört traumatiska som hände i Thailand igår morse. Jag fick reda på det genom kompisars status på facebook då det bland annat stod "Varberg- en stad i STOR sorg" och då gick jag genast in på aftonbladet och läste att det var två par i 20 års åldern som hade omkommit i en trafikolycka. En kompis till mig som bor i Varberg är i Thailand just nu med hennes kille och ett par till så jag var övertygad om att det var de som hade drabbats. Det visade sig att det var ett par andra ungdomar och det är så fruktansvärt att det inte går att beskriva med ord. Tänk att de var på sin "drömresa" och nu kommer de inte hem. Tungt. Mörkt. Svart. Ofattbart. Tankar går till deras familj, vänner och andra anhöriga. Tänk vad livet kan ändras fort.

Jag som skrev att jag var sugen på att åka till Thailand i förra inlägget. Det tar jag tillbaka nu.

TA VARA PÅ VARANDRA DÄR UTE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0