Nu går det mindre bra

Jag har blivit sjuk. Nästan hela denna vecka har jag varit matt och kännt mig låg vilket har gjort att jag inte gått på mina gympass som jag lovade. FAN. Jag har däremot gått ut och sprungit två gånger och det är ju alltid bättre än ingenting. Det är Wilma som har smittat mig, hon har verkligen varit vrålförkyld. Jag visste inte att bebisar blev så griniga när dem blir förkylda men det har jag verkligen fått bevisat nu. Det var en mindre rolig dag/natt kan jag säga. Ibland är det tufft att vara småbarnsförälder och speciellt när man känner sig hängig själv och bara vill gå och sova. Så är det. Men; NYA TAG NÄSTA VECKA! Och denna veckan är ju inte ens slut än.

Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0