Hej.

Har inte mycket att göra denna dag så då passar jag på att uppdatera här.

Igår startades veckan med att jag åt spik-musli. Alltså musli med en spik i. Det hade kunnat gå väldigt illa om jag hade börjat tugga eller svalt den. Hade det hänt då hade jag stämt AXA (!) men nu ringde jag bara och "sa till" med vänlig röst. Jag ska självklart få kompensation för det. Det blir väl en årsförbrukning av AXA musli nu eller något. Jag som inte är så speciellt sugen på den muslin längre. Jaja vi får se.



Håller på att kolla runt på ny bostad till oss. Det är allt ifrån hyresrätter till radhus som gäller nu. Eller flytta hem till mamma och pappa ett tag för att spara pengar (dock inget jag är så hemskt sugen på). Om någon vill byta bort sin lite större hyresrätt (2:a eller 3:a) mot våran lilla etta så får ni gärna höra av er. Vi känner att vi vuxit ur den nu.

I veckan ska jag och Gustav gå och se Jägarna 2. Har hört lite olika åsikter om den filmen men jag hoppas att den är bra. Annars har vi inte så mycket planerat och det är jättetråkigt. Vill ha något att se fram emot och längta till. Just nu är det bara grått, trist och inte ens roligt att äta godis längre. NÅT MÅSTE HÄNDA! Vad?

Hej på er.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Asså det där är typ det sjukaste!! :/

2011-09-26 @ 15:35:09
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0