Friday i´m in love!

Det var längesedan jag längtat så mycket till en helg som denna. Wilma har varit sjuk i två dagar, detta är tredje dagen för henne med feber. Hon är alldeles blank i ögonen och är allmänt trött hela tiden. Hon vill leka men orkar bara i några minuter sen vill hon bra mysa och ligga i mammas famn. När hon är sjuk så blir det inte så mycket sömn för mig på natten så därav min trötthet. Jag och Gustav har också kännt oss halvkassa hela veckan så det blir väldigt lugnt för oss i helgen i form utav köpemat och film. Det behöver man ibland.



Förra helgen var vi på den omtalade highschool festen som mina fina vänner hade anordnat. Den blev riktigt lyckad och vi dansade som aldrg förr. Tack för det tjejer! Ni borde bli festfixare :) Längtar redan tills nästa temafest.



Förra veckan var jag och mamma inne vid södra vägen i Göteborg och shoppade. Jag hittade så mycket fint till Wilma, bland annat dessa små replay-jeansen. Sen köpte jag två andra replaytröjor också. Hon kommer bli sjukt fräck i dessa.



Vi har nu satt upp de fina väggbokstäverna som Wilma fick i doppresent av Love o co. Det blev hur fint som helst!



Som vanligt ett väldigt osammanhängande inlägg ifrån mig. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0