Än så länge går det bra

Måndagen startades med frukost och sen lite senare en långpromenad. Det är otroligt varmt för att snart vara oktober. Men man får väl njuta så länge det varar för snart kommer säkert höstrusket tillbaka. Läste i dagens GP att spinning ska vara bra för migrän så nu ska jag testa det idag på sportlife. Det som är så bra med spinning är ju att man inte behöver cykla på det jobbigaste hela tiden utan man kan ta det i den takt man vill(vilket jag VERKLIGEN kommer göra idag). Ska förska få med min mamma dit också som väldigt ofta har migrän och se om det kan hjälpa.



Dagens lunch bestod idag av fläskfilé med champinjoner, lök, parika och lite sallad bredvid. Jag är sämst på att komma på mat att laga så har ni något gott recept att dela med er av så gör det. Helst så ska det vara enkelt.

Ha en härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Krydda lax med salt, peppar och citronpepppar och lägg den i en form. Blanda lite créme fraiche med smulad fetaost och tex. flytande honung, mynta och salt och peppar och lägg röran på laxen. In i ugnen typ..jaa, vad jan det ta 10 min MAX. Man får kolla så laxen delar sig lätt, då är den färdig. Servera med grönsallad eller wokade grönsaker. MUMS! :D

Lycka till på spinningen!

2011-09-26 @ 15:33:23
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0