6 månader

Sex månader har gått sen lilla W kom till världen. Ett halvår. Ska det gå lika fort tills hon blir ett helt år? Man hinner knappt med att reflektera över allt som händer. Hon utvecklas för varje dag som går och det är så roligt att se. Idag var vi på 6 månaders kontroll hos farbror doktorn och allt var bara fint. När hon föddes vägde hon 3490 g och var 49 cm lång, nu vägde hon 7345 g och var 67 cm lång.

Idag var jag hemma hos en kompis som väntar barn och hon är nu i v 32. Hon hade en go, stor mage och det är så roligt att det numera är ganska många runtomkring mig som faktiskt ska få eller redan har barn. Men härnäst är det min kusin som ska få och det är bara tre veckor kvar tills beräknat datum. Nu hoppas jag på lite killar eftersom det nästan bara föds en massa tjejer nu för tiden :) 

Nu ska jag göra mig något att äta!



Wilma borstar tänderna!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det kommer nog gå lika fort. Tycker dagar, veckor och månader bara flyger fram. Tyckte inte det var längesen jag satt på din sängkant och du berättade att du var gravid :) Galet vilka vändningar livet kan få. Puss på dig mitt hjärta, o pussa Wilma från mostern

2011-09-13 @ 21:38:02
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0