Visning

Helgerna går skrämmande fort. Nu är det redan söndagkväll och jag sitter här och väntar in den nya veckan. Gustav har åkt till Chris så jag sitter här hemma med en kopp kaffe medans prinsessan sussar gott. Helgen har varit mycket lugn eftersom jag fortfarande känner mig dålig. Hatar verkligen att vara sjuk man orkar ju inte med någonting då. Så ni forstår nog att träningen inte kommit igång denna gången heller. Däremot så äter jag mycket bättre nu (förutom en bulle innan idag). På helgerna så tycker jag dock att jag kan få unna mig litegrann.
Här är en bild på min lunch i fredags. Jag testade ungefär det receptet som Lisa gav mig och det var färskostgratinerad lax med smak av en massa olika örter och till det hade jag broccoli och tomat. Fantastiskt gott och otroligt lätt att laga. Mer av det!



Idag har vi iallafall varit på en lägenhetsvisning och jag kan säga att jag blev lite smått kär. Vi får se vart detta leder, jag återkommer om detta i nästa inlägg. Jag hoppas iallafall så in i norden som min farmor hade sagt.
Måste lägga upp denna söta klänningen som jag fyndade i en second hand butik häromdagen. Den är lite stor nu men kommer passa perfekt på Wilma nästa sommar när hon förhoppningsvis springer runt och leker.



Hoppas ni alla har haft en bra helg.

Kram på er allesammans!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul att det smakade! :D

Spännande att höra var allt leder. Krya på dig söt! Pusss

2011-10-02 @ 22:38:39
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0