Öppna förskolan

Kom precis hem ifrån öppna förskolan och jag har nu lagt lilla W. Hon däckar alltid direkt i säng efter att vi varit där. Idag fick vi göra hand och fot- avtryck på svart papper. De blev jättefint och dessa ska upp i Wilmas kommande rum. Är helt slut själv så jag ska nog också gå och ta en liten nap innan kvällens roligheter. För övrigt så blev Wilma 7 månader i tisdags och vi har börjat skymta en liten framtand. Om hon blir lik sin mamma så lär hennes framtänder inte bli så små. Idag var det kallt ute så då kom overallen fram. Min lilla björnunge!



Ska bege mig ner till kungsmässan när Wilma vaknat för att köpa inflyttniningspresent till Rickard och Sofie. Köpte denna fina ljusstake till dem igår men vill köpa något litet till. Tips?



Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken sötis hon va i den overallen!!! Tack för igår Evert! Pusssss

2011-10-15 @ 11:30:47
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud så söt liten björn <3 Jätte kul att ni kom igår :)) Hoppas ni får det super trevligt ikväll! Puss och kram

2011-10-15 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0