Gym

Har ont i hela kroppen. Detta var första gången jag använde mina så kallade muskler på sisådär ett år. Det känns vill jag lova, speciellt när man tränar med Putte som praktiskt taget är helt galen. Hon kör på som bara den, alla musklelgrupper samtidigt (typ), ingen vila emellan och så vidare. Jag tog det dock lugnare än henne. Men jag kommer ändå inte kunna gå imorgon. Men skönt var det iallafall, mycket skönt.

Idag fick jag ett till kusinbarn. Min kära kusin och hennes kille fick idag en liten kille och jag är så glad att allt gick bra. Dessutom visste jag att det skulle bli en kille. Jag är grym på att gissa rätt.

Nu ska jag sova, är som sagt helt slut!

Kram.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Heja dej din fina tjej! Imorgon ska jag träna, men har redan ont i armen efter att ha burit Wilma (typ i 10 min). Gött är det! Puss o tack för idag!

2011-10-05 @ 00:11:22
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0