Vi ska flytta

Hej på er!

Har vart frånvarande ett tag och det beror på att jag/vi har haft fullt upp varenda dag. Kan börja med att säga att vi ska flytta till underbara, vackra, fina SÖDERSTADEN. Jag är så himla glad och alla måste komma och hälsa på oss sen för nu har vi en STOR lägenhet, eller stor och stor det är en trea på 65 kvm och det är stort om man jämför vad vi är vana med. Vi får dessutom en terass i söderläge så vi kommer ha sol i princip hela dagen, det är guld! Jag och Gustav kollar möbler och inredning varje dag och det är så sjukt roligt. Igår var vi och "flyttstädade" vår lilla etta som nu ska tas över av Jenny i två månader. Det var faktiskt lite sorgligt för jag tyckte ändå om vår lilla lägenhet. Tur att Jenny har den nu så man kan komma dit och gå som man vill. Har faktiskt kvar nycklarna dit så jag kanske ska ta mig en tur dit någon gång när hon minst anar det.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men åh va roligt för er (och jenny!) Anjo!! Jag ska hänga hos er (och slagga på jennys soffa) så fort jag får chansen! :D

Svara på mitt sms ditt kräk, jag skrev att jag längtar efter dig och nu när du inte svarat så blir jag ju ledsen i ögat...;(

2011-11-07 @ 17:11:41
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: jenny

näääj,kom inte in bara så där! jag kanske har massa killar på besök. det vet du ju inte! kanske tre nakna karlar öppnar dörren och du får värsta chocken?!!? inte så skoj. för dej. mohahahaha. tack för din gästfrihet min älskling. (du får komma hit precis NÄR du vill <3)

2011-11-08 @ 14:39:43
Postat av: sofie

Åh grattis Anna! Så roligt för er :D

2011-11-08 @ 19:11:57
URL: http://ofies.blogspot.com
Postat av: Emelie

Men åh va roligt!! Grattis till er och jenny!! Hoppas ni kommer trivas, Söderstaden is the shit ;)

2011-11-09 @ 20:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0