Gräshoppan

Fredag idag och det innebär att vi startar dagen med ett besök på öppna förskolan. Idag tog Wilma för sig väldigt mycket och skrämde barn så de började gråta. Hon har insett att hon kan ta höga toner (väldigt höga toner till och med) och det gör hon i tid och otid så många barn är helt enkelt inte beredda när Wilma börjar gorma. Vet inte rikigt hur man ska få henne att sluta med detta men hon är säkert inte ensam om det. Hon låter precis som de två barnen i comhem reklamen som går på TV och efter en hel dag är man rätt så slut i huvudet vill jag lova :)

Igår var jag och G på bio och såg Twilight och jag som egentligen inte brukar gilla de filmerna tyckte att den här var grymt bra. Den har inte fått så bra kritik i tidningar men utav mig så får den 4/5 *. Klänningen som Bella gifte sig i var ju helt magisk. Ungefär en sådan ska jag ha när vi gifter oss någon gång i framtiden.

Imorgon fyller Gustavs storebror 30 år och detta ska firas nere i varberg med ett restaurangbesök och eventuellt en utgång. Bra helg!



Har som sagt inte varit något större fan av dessa filmerna innan men känner att jag börjar bli det nu. De är så otroligt snygga, Bella och Edward! Glömde säga att jag funderar på att färga håret brunt, haha.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi gör det tillsammans då Anjo! :D

2011-11-19 @ 01:44:16
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0