Tisdag

Idag var det återträff för första gången med den föräldragrupp som vi gick med innan vi fick våra barn. Det var väldigt roligt att se hur alla bebisarna såg ut och alla är jämngamla så det såg så gulligt ut när de satt och lekte på filten. Bebisar kanske man inte kan kalla de längre för vissa stod upp, vissa kröp så nu börjar de bli riktigt stora. Vi kommer att träffas varje tisdag i åtta veckor framöver så det blir roligt att utbyta lite erfarenheter mm, alltid uppskattat när man är "förstagångsmamma". Jag är självklart yngst av alla, tror den som är näst yngst är 80:a men det gör inget för alla är så gulliga och trevliga så åldersskillnaden märks inte av.

Wilma sover hur bra som helst på nätterna nu och jag är så glad för det. Hon brukar vakna en gång mitt på natten och då vill hon ha lite mat eller nappen och sen somnar hon om. Hon sover från kl 20.00- 08.00 och det kan man verkligen kalla lyx för en småbarnsmamma. PEPPAR, PEPPAR TA I TRÄ!

Nu ska jag på kaffe till mitt forna hem! (har aldrig druckit så mycket kaffe som nu när jag är mammaledig)

Kram.


Kommentarer
Postat av: jenny

jenny_surkaffemage. haha. tur att du fått över mej i kaffesvängen. det är mumsigt. wilma är dutti som sover så bra. hon är en snäll tjej. o du är en fantastisk mamma. <3

2011-11-08 @ 14:41:14
Postat av: Lisa

Ni är ju fan beroende av kaffe era mongos.

Skönt att hon sover bra nu så ni kan få tid att fixa med massa saker nu innan flytten! Pussss

2011-11-08 @ 15:55:16
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Carro

Va roligt att ni fått tag i en trea i Söderstaden! :) Det är väl dit du velat hela tiden? Hoppas allt är bra med dig annars! :) Kram

2011-11-09 @ 16:52:01
URL: http://evacarolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0