Röda rosor

Igår kom min älskling hem med dessa underbara rosor och jag blev hur glad som helst. Jag älskar att ha riktiga blommor i hemmet och det ska jag ha jämt i vår lägenhet framöver.
Dagen har vi spenderat på kungsmässan och inhandlat en del klappar till Wilma som ska vara i hennes julklappskalender. Tolv stycken köpte vi, tolv to go, PUH! Vi avslutade shoppingrundan med en god fisksoppelunch på fyren. Ikväll ska jag och älskling ha twilight- maraton med en flaska rött till (Är det inte vuxet så säg!). För mig blir det en perfekt lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Mamma Bettan

Och även jag får njuta av dessa rosor + en härlig adventsgrupp!!

2011-11-27 @ 17:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0