Mama goes wild

I lördags var det utgång för mig i stora staden och det har inte hänt på flera år . Efter två cider så gick jag in på en drink, orutinerad som jag är spiller jag ut den i Ninas nya soffa. Pinsamt och resten av kvällen var jag kallad för partykiller. Det gick som tur var bort efter en del skrubbandes och sedan avslutade jag och Dea förfesten med att sjunga vår alldeles egna låt. Magi utan dess like! <3





Anjo med världens minsta mun



Idag kom efterlängtade Patricia hem ifrån NY. Hon har ju vart där och tävlat i VM. Hon kom top 6 i HELA världen, hur sjukt är inte det? Hon är så otroligt grym. Putte har skämt bort lilla W med så fina klänningar sedan hon föddes, denna underbara hade hon med sig hem ifrån New York.



Nu ska jag gå och mysa med G. Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahaha! Skrattar åt munnen! !! Söööet klänning! Puss <3

2011-11-01 @ 20:24:35
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0