Då börjar vi om

Sitter och äter rostade mackor och té medans Wilma sover som en stock. Det har varit sjukdom här hemma jättelänge nu, både för Wilma och Gustav och nu börjar jag också känna mig hängig. Typiskt. Därav min frånvaro på bloggen. Sen så hände det något väldigt tråkigt i måndags. Vi fick ett sms utav kvinnan som vi skulle byta vår lägenhet med där det stod att bytet tyvärr inte kunde genomföras av olika anledningar. Jag kan säga så här att det var längesen jag var så arg och ledsen på samma gång. Ibland känns det som om jag tappat hopp om mänskligheten. Så nu står vi på noll igen och det känns rent ut sagt förjävligt. Men men, nya tag!

Idag på ÖF så fick vi dekorera pepparkaks-hjärtan. Wilmas mamma inte är så kreativt lagd som hennes pappa är. Men det får duga, jag gjorde så gott jag kunde med Wilma samtidigt i knät.
En ny favorit här hemma är dammsugaren, alltså inte för mig utan för Wilma. Hon kan leka med den i timmar. En annan favorit är min iphone och när jag skulle kolla igenom bilder innan så ser jag att hon har "tagit" kort på sig själv, haha. Inta illa att hantera en kamera när man är 8 månader gammal ;)

Strike a pose



Wilma hjälper sin mamma att städa



Inte det snyggaste hjärtat i världen direkt


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej va tråkigt!!! :( Hoppas att ni hittar något annat snart!! Pussss

2011-11-25 @ 13:27:37
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0