Magkatarr

Ovanligt att jag åker på någon sorts sjukdom. Nu är det magkatarr som jag har åkt på. Jag var hos läkaren igår och fick utskrivet penselin. Så nu ska jag äta det ett tag och jag hoppas innerligt att jag blir frisk snart igen.

Idag är det måndag och Gustav har ju nu lite ledigt innan han börjar nya jobbet. Han har dock en tenta kvar på fredag så han sitter och pluggar inför den. Tänk vad skönt, detta är hans allra sista tenta som han någonsin kommer att ha (om han nu inte ska börja plugga igen vilket jag inte tror.) Just nu är han iväg och ska skriva på papprena och när han kommer hem ska vi iväg till kungsmässan för att köpa en present som vi ska ge vår goa barnmorska imorgon. Det är nämligen återbesök imorgon. Efter imorgon är jag utskriven, det är en lång tid som vi har gått där och nu är det över. Men vem vet det kanske blir barn igen inom kort, haha. Nej då så kul ska vi inte ha!

Jag har varit dålig på att lägga upp bilder de senaste och det beror på att jag har tappat bort sladden till min iphone. Jag hade velat visa er vår otroligt fina tavla som vi har köpt. Men det får vänta tills jag har hittat sladden. Vi köpte den får en månad sen och han som har designat den heter Yoshio Nakajima och är ifrån Japan och pengarna går till förmån för de drabbade i Japan. Vi tyckte det kändes bra att lägga pengar på det. Nu drömmer jag om vår lägenhet som vi ska köpa så småningom. 

Nu vaknar Wilma!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Dumma magkatarr! Du får lägga ner med kaffet kanske? :) Puss min älskling, hoppas vi kan ses snart igen..

2011-05-16 @ 20:11:53
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Usch stackas dig Anna, magkatarr suger!!! Hoppas det blir bättre snart!



Va roligt att Gustav fått jobb, då får ni njuta ihop nu innan han börjar i gruvan ;)



Lycka till hos barnmorskan idag!

Hade vart kul att träffa er och lilla Wilmisen nån dag <3



Kram

2011-05-17 @ 10:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0