10 veckor

I lördags blev Wilma hela 10 veckor. Hon är jättestor tycker vi och veckorna bara springer förbi. Hon har börjat göra massa roliga ljud hela tiden så hon är typ bara tyst när hon sover nu. En del ljud är som små grymtanden och hon ser riktigt allvarlig ut, haha. Annars ligger hon och skrattar och det är för himla sött.
Hon har en favoritleksak och det är helt klart hennes katt. Den fick Wilma i present av Ullis och hennes familj. Visar ett kort lite längre ner på Wilma med sin favvo. En annan sak vi har upptäckt är att hon älskar alla sorters mönster. Vi har ett fönster med massa olika färger i hemma hos min mamma och pappa och det kan hon sitta och kolla på hur länge som helst. Hon är helt facinerad så vi tror hon kommer bli någon typ av designer i framtiden ;)
Idag har vi testat nappflaskan för första gången och det gick efter ett tag men hon tycker nog att det är godast när hon får mat på det vanliga sättet. Men någon gång kan det vara bra ifall att jag ska iväg en längre stund och då menar jag längre än en timma. För så är det nu, amning ungefär varannan timme så då måste mamma Anna vara på plats.

I söndags var vi på dop för Love. Det var så himla fint och hon var hur duktig som helst i kyrkan. Efteråt bjöds det på buffé och sedan tårta. Allt var hur gott som helst! Mycket fint ordnat av fam. Andersson/Marschall.
I morgon åker vi ner till Halmstad för att hälsa på Sofie och Rickard. De har ju fått hem sin lille labradorvalp nu som vi ska gosa med. Det blir en sväng på stan också eftersom vi har en del presenter att fixa. Så om det är någon ifrån min förra klass som vill träffa mig och Wilmis så får ni se till att vara i stan imorgon :)

Ha det underbart!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi. Nu kom jag att tänka på när vi hade 10-veckors kalas för Nina med duk och finkläder o hela faderittan! Så J*VLA FULT!! hahahahhahaha

2011-05-24 @ 21:18:04
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Söta Wilmis! Måste pussa på henne snart.

Läppstiftet heter Flirty Fusia och kommer från IsaDora. Tack min lilla sockertopp, vad gla' jag blir :)

2011-05-24 @ 21:19:33
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Ulli

Så söt hon är! :)

2011-05-25 @ 09:07:47
Postat av: Lena

Hej

Vilken underbar bild på vårt lilla barnbarn. Det är en stor glädje att hon och ni finns i våra liv.

puss och kram från farmor och farfar

2011-05-25 @ 20:54:47
Postat av: Lena

Hej

Vilken underbar bild på vårt lilla barnbarn. Det är en stor glädje att hon och ni finns i våra liv.

puss och kram från farmor och farfar

2011-05-25 @ 20:55:28
Postat av: Emelie

Va fin hon är lilla stora Wilma ;) nästa vecka ska jag vara ledig och passa våran tjocka katt som ska få bebisar! Hade vart kul om ni ville komma och fika eller nått :) lär ju inte hända så mkt när jag ska gå hemma och vänta ;) hoppas allt är bra med er! Kram

2011-05-31 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0