Torsdag

Idag gjorde jag min näst sista jobbdag och med andra ord har jag min sista dag i morgon och sen går jag på mammaledighet i nästan ett år. Det känns helt sjukt bra och det ska bli skönt att få vara helt ledig nu några dagar innan bebben kommer. Jag är faktiskt väldigt trött nu på slutet så nu ska jag bara vara hemma och ladda inför den STORA dagen. Det är ganska kul nu när man ringer folk, de flesta tror ju såklart att det har börjat hända grejer så det är det första man får till svar när man ringer "HAR DET HÄNT NÅGOT?". Jag vågar knappt ringa till folk längre haha. När jag ringde Gustav innan så hade han gått ifrån sin mobil i skolan och efter honom kom en springandes klasskompis som sa "DET RINGER!!" Och häromdagen när jag ringde honom så ropade hans klasskompisar "nu går vattnet!!" Men det är väl bara att leva med att alla kommer vara såhär i några dagar till. Jag har iallafall förberett ett sms som jag ska skicka ut när vi väl åker in till förlossningen.

I helgen kommer Dea hem till mig och det ska bli så kul. Saknar henne varje dag! Vi ska ha bästismys och bara ha det kuuuul. Annars blir det lugnt, ska fira att jag slutat jobba också och heja på min pappa som ska åka vasaloppet. Han e duktig han.

Nu väntar tvätten!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Mary

Haha, alla är så spända och förväntansfulla! Och jag med såklart! Snart, snart! Skönt att du får vara ledig ngr dagar innan det är dags! Du får, fortfarande, säga till om du vill ha sällskap, är ju i kba nästan varje dag nu! Hoppas att det går bra för din far på vasan! Ta hand om dig vännen! Puss

2011-03-03 @ 13:00:06
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fraaaa.



Anjo,mitt hjärta. Folk är tokiga! Likaså är vi.

Skönt att få vila sig lite. Det tror jag man behöver.

Känna sig lite i fas och lite mera redo kanske?

Du är en gullerompa. Puss

2011-03-03 @ 14:12:22
URL: http://jms.blogg.se/
Postat av: Dea den bästa!!

ååhh blir alldeles varm i hela kroppen av att läsa din blogg älskling, längtar tills på lördag :) <3

2011-03-03 @ 15:15:49
Postat av: Anjos dödspolare o baste van

Jag kommer hoppa högt när jag får ditt sms, hoppas jag inte kör bil eller nåt! :) Längtar tills jag får börja sticka nåt till bebben! Puss puss

2011-03-03 @ 21:42:32
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0