Ingen bebbe äro kommen

Nej än har inget drastiskt hänt. Jag har bara som mensvärk på kvällarna och sammandragningar men inga smärtsamma värkar. Men dem kommer nog tids nog. Istället har jag åkt på att få förbaskat ont i halsen så jag knappt kan svälja, huvudvärk och enorm trötthet. När Dea var här i helgen var jag helt slut mesta delen av tiden men så är det väl att vara höggravid helt enkelt. Jag hoppas alla mina vänner har förstålse för detta, för det är faktiskt ingen dans på rosor att vara gravid (speciellt inte nu på slutet). Men jag tror ni alla förstår mig <3

Jag fick iallafall köpt en fin klänning idag på H&M för ynka 149:-. Det var en långklännning som var jättesöt, lägger in bild på den vid ett senare tillfälle.

Veckan som kommer ska jag bara ta det väldigt, väldigt lugnt. Jag ska kolla på massa bra filmer, gå till barnmorskan, läsa böcker, sova, gå ut med Stina och bara ladda inför förlossningen. Jag måste tänka på mig själv och bebisen nu. I den mån jag orkar ska jag försöka träffa kompisar. Jag hör av mig till er! :)

Nu ska jag dricka upp mitt varma te och försöka bli av med mitt halsont.

Kärlek till er alla!


Kommentarer
Postat av: Anjos dödspolare o baste van

Det räcker för mig att prata i telefon tills bebisen kommer :) Ring mig när du orkar Anjo! Puss o kram

2011-03-06 @ 21:14:05
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej Anna. Förstår att det är jättejobbigt så här i slutet, men snart kommer belöningen.

Typiskt att du blivit förkyld. Jag var det före förlossningen med alla fyra barnen. Det kanske hör till. Det låter klokt att bara ta det lugnt i veckan. Må så gott. Vi hörs och jag får ju lägesrapporter av både dig och Gustav. Kram

2011-03-06 @ 21:39:53
Postat av: Yvonne Lindh

Lycka Till Gumman och ta väl hand om dig. Tänker på dig varje dag eklart. Nu har du snart bebisen hos dig.

Kram Yvonne

2011-03-09 @ 18:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0