<3

Sitter och kollar på "livet på bb" samtidigt som jag skriver och tänker tillbaka på vår vistelse på förlossningen och bb. Jag har enbart ljusa och positiva minnen därifrån. Att föda barn är ta mej tusan det coolaste jag varit med om och jag vet att många andra mammor håller med mig. Jag fick nästan bara höra skräckhistorier innan jag skulle föda och ja visst det gör skitont men den lyckan när man får hålla sitt lilla pyre för första gången gör att man glömmer smärtan och allt jobbigt. Jag trivdes verkligen under den tiden både på förlossningen och bb. All personal var guld värda och de var så otroligt professionella och duktiga. Min förlossning tog drygt 10 h och många tänker att det är en väldigt lång tid men jag kan glädja er med att det inte alls kändes så länge. Lyckan att få barn med den man älskar är det största som man kan vara med om och jag vill gärna göra om det igen. Jag har dock ändrat mig lite angående hur många barn jag vill ha, innan var det fyra men nu är det två eller kanske tre :) Tiden får utvisa!







Jag älskar min lilla familj så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Älskling! Jag är den lyckligaste människan på jorden som har er två. Puss puss

2011-06-15 @ 22:46:53
Postat av: Lena

Hej Anna

Om du visste vad farfar och jag är glada över er och vårt lilla älskade barnbarn.

Kram alla tre från farmor

2011-06-18 @ 00:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0