Tisdag

Ny vecka och därmed sista veckan innan min älskling går på semester. Det ska bli så mysigt och kul när hela lilla familjen är samlad varje dag. Vi ska hitta på massa mysiga saker. Så här ser våra sommarplaner ut:

* Åka till Skagen i Danmark

* Åka till Dea i Helsingborg

* Åka Till Ullared

* Liseberg

* Åka till Boman/Åberg i Halmstad

* Wilmas dop

* Håkan Hellström (?)

* Stranden

Kommer inte på något mer just för tillfället. Idag ska jag och min mamma ner på stan för att fira Wilma som blir fyra hela månader. Tänk att det var så längesen som jag fick se och hålla i henne för första gången. Häftigt och otroligt stort ögonblick som jag alltid kommer att minnas. Ikväll ska jag in till Göteborg för att träffa min fina Lisa. Vi ska säga hej då för hon ska bege sig ner mot varmare breddgrader. Din jävel!

Igår var Tobbe pch Louise förbi och gav Wilma presenter i form utav skatedojjor med tillhörande mössa. Bortskämdare unge får man leta efter!





Hej då!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha!! Morbror Tobbe har smak han :) Tack för fikan och skratten Janet! :p Love you!!!

2011-07-13 @ 20:21:36
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Carro

Förstår att du längtar till semestern! Mysigt att få tiden tillsammans! :) Verkligen lyllos Lisan som ska till Mallis, avis. :) Hoppas allt är bra med dig annars fina Anna, och Wilma ser ut att må toppen! :) STOR KRAM!

2011-07-14 @ 10:40:04
URL: http://evacarolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0