Välkommen Love Marshall

I går kväll kom Albin och Carros lilla tjej Love till världen. Jag fick ett mms på sötnosen kl 23.45 igår och efter det så var min nattssömn förstörd. Både jag och G var uppe i varv och kunde som sagt inte sova vidare. Vi är så glada för deras skull. Igår vid den här tiden var de två och nu är de tre. Jag kan säga som så här; Nu längtar vi ännu, ännu mer till den 15:e mars. Kom bebis, kom!

Med detta vill jag ha sagt: Välkommen till världen lilla Love, vi längtar efter att få träffa dig! <3


Kommentarer
Postat av: Albin & Carra

Snart har ni en egen sån här liten going... Helt oslagbart.. Vi får höras i veckan, lr helgen. =)



Kram

2011-02-01 @ 14:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0