Kaffe är gott

Är nyss hemkommen ifrån barnmorskan och sitter nu här med en kopp kaffe. Jag älskar sådana här stunder på dagen då jag sitter och dricker kaffe, det är lyx. Ska snart bege mig ut i det kalla för att gå en promenad med Stina. 10 minusgrader idag, usch säger jag bara men tur att solen skiner det ger lite hopp om att våren snart är påväg. Jag hade gjort vad som helst för värme och sol just nu. Jag fick ett SMS av Patricia igår och hon befann sig på en strand nere vid franska reviäran och picknickade, det lät inte alls lockande. Jag vet inte om jag skrivit det innan men det är Patricia som ska bli gudmor till vårt barn, hon kommer verkligen gå in för det, det är jag övertygad om :) hon är så söt!

Var på besök hemma hos Jessica igår i hennes nya fina hus. Så fint det var och så STORT. Våran lilla etta kändes ännu mindre när jag kom hem. Tindra var självklart hemma också och hon har hunnit bli hela 9 månader. Jag möttes av världens leende och en vink med handen. Hon är så gullig och gladare bebis får man leta efter. Hon skrattade och log konstant och när man ser henne göra det så blir man så glad. Tänk vad mycket glädje och energi barn kan ge, det är helt galet.

Idag jobbar jag sent vilket innebär att jag börjar klockan två, när jag kommer hem ska jag laga köttbullar, potatismos och brunsås till min kära man, det ni! (Kanske middagstips för någon?!?)

Bye!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Riktig husmanskost, det är grejer det!! :)

2011-01-27 @ 17:07:22
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0