Ny vecka

Söndagar är bara för tråkiga. Denna söndag har varit extra tråkig för tentaplugget har kört igång plus att Gustav har jobbat hela dagen. Just nu läser jag en kurs som heter träninglära och det har med idrottsfysiologi att göra. Det är ganska kul när man väl sätter sig in i det men just nu har jag noll motivation och det är väl för att detta är sista kursen innan jag går på mammaledighet. Så efter lördag så är jag ledig ifrån skolan i ett helt år och då ska jag antingen jobba på posten (i ca 2 månader) eller så får jag havandeskapspenning och är isåfall ledig. Försäkringskassan är dock måttligt sega med att ge mig svar.

Min vecka kommer se ut på följande vis:

Mån: Barnmorskan och sen tentaplugg
Tis: Skola på förmiddagen och sen strosa runt i Halmstad
Ons: Tentaplugg
Tors: Skola på förmiddagen och på kvällen möte med försäkringskassan
Fre: Tentaplugg
Lör: Tenta!
Sön: Vara domare på en pingistävling och njuta av ledigheten.

Nu ska jag spela bingolotto med mamma! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hatar att plugga när det inte finns någon motivation...men va skönt att få en paus från skolan nu då! Hoppas det löser sig med försäkringskassan, du får inte cykla på isgatorna med den magen!!! Puss <3

2011-01-10 @ 11:24:41
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0