Long time, no seen.

Ursäkta mitt dåliga bloggande, jag har helt enkelt inte hunnit med. Jag har ett fullspäckat schema framöver och ännu värre kommer det väl bli när jag snart ska bli mamma. Fast då jobbar jag ju inte utan lägger all energi på bebisen vilket kommer bli betydligt roligare och mysigare.

Helgen har jag spenderat i Helsingborg hemma hos Dea. Vi var tre tjejer som åkte ner för att hälsa på henne och vi hade en supermysig helg. Jag och Linnea åkte tillbaka hemåt igen igår medans Dea och Jenny begav sig vidare till Bad gastein för att åka skidor. Jag fick även hänga lite med fina Erica och Lollo, de är verkligen saknade här hemma. Helgen gick väldigt fort och vi strosade mest runt på stan, åt god mat och bara umgicks. Jag köpte lite kläder till mig själv (första gången på sjukt länge) och en fin stickad kofta till Gustav. Han blev jätteglad.

Idag ska jag och G åka och skriva på faderskapspapper sen ska vi bara ta det lugnt och äta god mat. Köket är fortfarande kaos hemma men snart så kommer dem och fixar det. De har iallfall varit där och målat nu och bara det blev en stor skillnad kan jag säga. Längtar jätte mycket till det är klart, då ska ni få se före och efter bilder. Resten utav veckan ska spenderas åt jobb, föräldragrupp, barnmorskan, kalas, åka och hälsa på Jessica och kanske ett ullaredsbesök. Har en del grejer att köpa där till bebisen och så. Ha det så bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Då kanske vi inte hinner ses den här veckan heller..? Förstår om du har mycket nu. Det har jag med förresten men en fika på schtaan kan jag ju alltid klämma in! Längtar ju efter dig och din tjockismage! Puss

2011-01-24 @ 16:49:09
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Om du har lust får du gärna komma in till stan efter jobbet, tis eller ons! Vi kan höras på fredag. Pusselipuss

2011-01-26 @ 21:50:36
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0