Foglossning

Igår fick jag min första foglossning. Eller jag tror det iallfall för helt plötsligt kände jag en sådan otrolig smärta i ryggen. Den satt kvar under natten vilket resulterade i att jag hade svårt att sova och smärtan sittter även i idag. Usch säger jag bara! Gustav är så gullig och masserar mig precis när jag vill och så använder jag också ett gravidbälte som jag sätter på bäckenet. Det hjälper en del iallafall (TACK Christopher "Hjärt" Petersson, som förövrigt ska bli gudfar till vårt barn, tror han blir perfekt som det). Jag hoppas att det går över snart. Jag har suttit ner mycket denna veckan och pluggat så det kanske är att jag har suttit konstigt eller något. För övrigt så sparkar bebisen snart ihjäl mig, den är igång hela tiden och sparkar, boxas, vänder sig och gör volter. Den är överenergisk och det gör ont men jag får stå ut några veckor till. I morgon går jag in i v 32 och därmed 8 veckor kvar (Hallå!!! det är mindre en ett sommarlov kvar!?!) 

Var på kungsmässan med mamma idag som hade en ledig dag. Jag köpte järntabletter och en fin body med tillhörande byxor. Den var jätte töt. Var nära att köpa en kudde ifrån indiska också men denna gången hejdade mamma mig, haha! Jag är otrolig. Just det sen var Mikael här och fikade, har inte träffat han på jätte länge så vi hade mycket att prata om, kul kul. Annars har min dag bestått utav plugg. Snart sista tentan och den är det över! YES! Avslutar inlägget med en bild på min fina mamma.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha,ha det är så vi skall tillbringa mina lediga dagar när bebisen har kommit! På Kungsmässan! Fika!/ Kram mamma

2011-01-12 @ 22:32:01
Postat av: Lisa

Läskigt med foglossning och sparkar. Det är verkligen en bebis där inne, och den vill snart komma ut!! Ska bli så himla spännande!!

Söta Bettan, bra att hon stoppade dig. Snart får ni väl inte plats själva i soffan för alla kuddar du köper på Indiska. Hhihihi!

2011-01-12 @ 22:35:18
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Lisa

L

2011-01-12 @ 22:36:24
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Lisa

L

2011-01-12 @ 22:36:30
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0