Ännu en dag

När ska det sluta snöa? Det är ju helt sjukt, i natt har det snöat ca 10 cm och det lär ju inte sluta heller. Jag är glad att jag inte jobbar idag kan jag säga. Denna veckan skulle egentligen ägnats åt plugg men än så länge har det inte blivit mycket utav det. Jag har istället flängt runt och träffat massa kompisar vilket är betydligt roligare. I söndags var vi hemma hos Wetterling/Rosander. De har fått det riktigt mysigt i lägenheten nu och man ser verkligen att turturduvorna trivs så bra ihop <3 Vi åt thai och hade det allmänt mysigt. På måndagen så kom Malin på besök och drack kaffe och snackade skit, alltid lika trevligt att träffa Malin, gladare tjej får man leta efter. Synd bara att hon bor så långt bort. På kvällen åkte jag hem till Putte, hon kom hem ifrån Chamonix natten innan så självklart hade hon mycket att berätta, kul kul. Igår alltså tisdag åkte jag ner till Varberg för att hälsa på min fina Carro. Hon hade en jättefin liten lägenhet och hon bjöd mig på god mat och trevligt sällskap. Carro är min gamla pingisvän som jag fortfarande har kontakt med, en av få tjejer spm jag har det med faktiskt. Så det är alltd roligt att träffa henne. Ikväll ska jag och Gustav ut och äta med hans föräldrar i Göteborg, vi ska äta på en indisk restaurang som tydligen fått bra betyg. Detta ser vi fram emot. Imorgon kommer tjejerna hem till mig och vi ska äta thai (igen) och bara ha det allmänt mysigt ihop. Till helgen åker vi ner till Rickard och Sofie för att fira Rickard som fyllt 25 år. Nä nu ska jag försöka plugga lite!


Kommentarer
Postat av: Mary

ska bli så roligt imorgon! :)

2011-01-05 @ 15:08:50
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Lisa

Full rulle Anjo!! Ska bli jättemysigt ikväll!! PUss

2011-01-06 @ 10:00:46
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0