Måndag kväll

Måndag, storm och regn. Ingen bra start på veckan känner jag men vad ska man göra. Vill ha sol, vår och värme NU! Jag vill också ha ut min bebis snart så man kan börja leva ett normalt liv igen och inte behöva kissa varje kvart, gå upp och äta tre gånger varje natt, kunna ligga hur som helst i sängen, börja träna osv. Nu i slutet av min graviditet så har jag gått upp 4,5 kg på bara 2 veckor. Det är i ju för sig inte så konstigt med tanke på att jag äter som en häst. Men nu är det inte lång tid kvar, på onsdag går jag in i vecka 36. Det som är jobbigt nu är att jag har haft migrän i en veckas tid. Kanske inte så konstigt med tanke på allt som hände förra veckan. Jag var tvungen att åka till MVC idag för att kolla så att mitt blodtryck inte var för högt och ta ett urinprov. Som tur var så var det inget farligt och bebisen mådde hur bra som helst. Det var bara (!) migrän eller spänningshuvudvärk (som jag helt enkelt får leva med).

I helgen så har jag varit på kalas, ätit på Esters, umgåtts med mina fina tjejer, kollat melodifestivalen och varit på Arvids dop. Sammantaget har det varit en bra helg, förutom att min mamma åkte till Jämtland igår. Jag är väldigt mammig fortfarande har jag märkt då jag redan saknar henne. Jag vet att du läser detta mamma och bara så du vet så är det tomt utan dig här hemma <3

Så här söt är man när man ska döpas:



Jag i v. 36 (eller på onsdag):



Nu ska jag och min älskling äta kvällsmat! Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma Bettan

Puss, jag längtar också efter dig!

2011-02-07 @ 22:42:28
Postat av: Farin

Galet stor mage! :) Så fin du e. Puss o kram

2011-02-07 @ 23:30:20
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Wow vad magen har växt! Jätte söt ;)



Söt du är som saknar mamma, sån e jag me! Tror nog att man alltid kommer känna sig som ett barn stundtals även när man blir förälder själv!



Funderade på att bjuda in till en tjejkväll någon dag tänkte jag, va så kul att se er alla hos Lisa!

Man vill ju se magen lite innan den snart försvinner ;P



Hoppas allt är bra trots alla tråkigheter förra veckan! Kram

2011-02-10 @ 16:56:24
URL: http://www.sehotbeds.dinstudio.se
Postat av: Caroline

Oj så magen har växt sen jag träffade dig sist!! :) Förstår att du längtar tills bebis kommer, mest efter den lille man också allt annat! :)

Kram kram!

2011-02-13 @ 18:09:53
URL: http://evacarolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0