Ulrik Munther

Gå in och lyssna på denna fantastiska kille. Han är HUR bra som helst och det var Dea som tipsade mig om honom. Han är dessutom ifrån Kungsbacka vilket jag tycker är lite coolt. Boys don´t cry heter låten. Jag försökte länka till den men det funkade såklart inte. Jag och datorer går inte ihop så är det bara. Om man inte faller för hans gudomligt fina röst så lär man göra det när man ser honom. Sjukt söt kille som kommer ha många tjejer skrikande efter sig framöver. Jag tror många utav mina kompisar skrattar nu när dem läser detta, ni tänker säkert att det är såå typiskt mig. Och det är det också! hihi.





Kommentarer
Postat av: Carro

Detta får jag kika närmare på! :) Ursöt juh! hehe.. jag vet inte om det är bra, men det fungerar som en detox för att rensa ut skit ur kroppen. Örter, soppor och juicer under 5 dagar är det. Hoppas det har en renande effekt. :) Klart jag behöver fixa något litet, du har ju gått och burit på denna krabat i 9 mån snart :)

2011-02-23 @ 23:07:43
URL: http://evacarolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0