Näst sista besöket

Hej!

Idag var jag och Gustav på vårat näst sista besök hos barnmorskan. Allt var bra med bebisen och min mage hade växt väldigt mycket sen hon mätte mig sist, vilket jag anade för jag har dels gått upp en del i vikt nu det sista plus att jag känner det på kläder och så. Bebisen hade hicka stor del av tiden som vi var där, gulligt! Nu tycker vi att du ska komma ut, vi är redo så när du är det också så är det bara att komma. Vi är så nyfikna på vem det är som befinner sig där inne! <3

Igår monterade Gustav ihop spjälsängen och nu står den på plats bäddad och klar. Jag kan säga att det blev faktiskt lite trängre än vad jag trodde att ha spjälsängen bredvid vår säng. Men allt går och jag tror det kommer bli hur bra som helst. Vi ska flytta runt lite i lägenheten sen och se om det finns någon annan lösning som är bättre.



Annars har jag tagit det väldigt lugnt i helgen vilket var välbehövligt. Jag träffade Lisa över en fika i lördags och igår var vi hemma hos Moa som hade avskedsmiddag för henne och Adam i Gällinge. Det var mysigt och väldigt god mat! Moa och Adam ska göra en långresa nu på fredag och är borta i nästan tre månader. Jag är lite smått avis och tänker mycket på när vi åkte iväg på vår resa. Vi hade så sjukt roligt och det är verkligen minnen för livet. Det är tre år sedan vi var iväg och vart har de tre åren tagit vägen? Jag hoppas ni får en underbar resa iallafall!



Detta kort är taget precis innan vi skulle hoppa fallskärm. Det högsta i hela Australien (14000 feet).

Nu ska jag snart iväg och jobba. Ha det fint alla goingar!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Anna, du får ju inte gå till BM utan att säga till! Jag frågade alla chefer imorse om du jobbade sent idag, men ingen visste nåt! :) ovanligt va!?? Så det slutade med att vi trodde att det var dags för bebis att komma ut.. Men jag sa att så får det ju inte va, för du får ju vänta på mig! Vi ska ju ligga där samtidigt! :) Kram på dig!

2011-02-28 @ 12:33:27
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaaaa

Mysig fik-lunch vi hade i lördags! Hoppas det gick bra med bilen sen. Puss puss

2011-02-28 @ 15:32:59
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Mary

Nu börjar det närma sig slutet! :D Säg till om ni behöver hjälp med något! Jag är fortfarande på praktik och vill fortfarande träffa dig så säg till om du har en stund över någon dag! :)

2011-02-28 @ 20:20:56
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken otroligt söt säng!! :) Tack för fikan idag honey! Kommer och våldgästar dig snart. Saknar ju dig redan!

2011-03-01 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0