Lisa Ärkefiende Haneson

Vill ge dagens ros till min älskade vän LISA. Hon är den som kommenterar min blogg överlägset mest! (Vilket gör Anjo väldigt glad). Ska också passa på att säga att hon är en utav mina absolut bästa vänner, man skulle kunna säga att hon är min dödspolare och baste van. Vi har gjort och hittat på mycket hyss i våra dagar och det är saker som jag aldrig kommer glömma (framförallt inte det som vi spelat in med videokameran och på kasettband, haha.) Jag skulle nog också kunna säga att vi är störda ihop. Älskar dig Sarin! Så om ni vill ha ett inlägg tilldelat er så får ni börja kommentera massor, haha.

Ha en bra lördag!




Kommentarer
Postat av: Anjos dödspolare o baste van

HAHAHAHAHA!!! Vi e tamejfanemej ärkemongostörda. Puss på dig min älskling. Älskar dig massor! <3

2011-02-19 @ 13:24:34
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Mary

Lisa är fin hon! Och värd en dagens ros! Ha en fin lördag!

2011-02-19 @ 13:53:17
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0