Jobbig vecka

HEJ!

Denna veckan har varit tuff. Varför är det alltid så att allt jobbigt händer samtidigt? Veckan började med att vi fick ut och leta efter en saknad man som inte kom hem i tid. Det slutade dock med att han kom hem hel och behållen men vi var ändå ute och letade på kvällen/natten och vi var mycket oroliga. Dagen efter när jag kom hem från jobbet så fick min älskade hund Stina epelepsi anfall vilket var det värsta jag någonsin har sett. Hon låg på golvet med alla ben spända, spretande utåt och tungan hängde och slängde. Hon krampade i fyra timmar och kunde inte gå på över fem timmar. Det var fruktansvärt att se sin lilla älskade hund så kan jag lova. Tårarna sprutade på mig när jag satt bredvid henne för att försöka lugna henne. Inte nog med detta. Idag när jag jobbade ringde mamma och sa: "Det har hänt något hemskt". Dessa ord är enligt mig de värsta som finns att få höra. Tankarna bara snurrade. Då har min storebror som jobbar som elektriker (under marken dessutom) fastnat i en maskin med armen. Allt hade gått så fort så han hade krossat armen och två fingrar. Han hade larmat efter hjälp men ingen hade kommit så då hade han gått (!) upp till receptionen, men väl där ramlat ihop. Ambulans tillkallades och nu ligger han på Mölndals sjukhus och har precis vaknat upp efter en fyra timmars lång operation. Bättre vecka kunde man tänka sig! Ljusglimten denna veckan är ju självklart lilla söta Love som vi träffade idag. Sötare bebis får man leta efter.

Trevlig fredagkväll kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh my god Anna!! Du ska få en jättekram av mig imorgon. Hoppas alla inblandade mår bättre nu. Puss!

2011-02-04 @ 23:52:01
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej Anna!

Usch låter som en hemsk vecka för dig! Hoppas allting ordnar sig för dig å de inblandande.

Jag läser också givetvis din blogg :) Fint kök! Ta väl hand om dig å magen :) Kram Kram

2011-02-05 @ 13:41:33
URL: http://traningsflickancarro.blogspot.com/
Postat av: Carro

Oj herregud vilken vecka tjejen! =/ Hoppas att alla är på bättringsvägen nu!

Vilken skillnad på köket! Supernice! =) Tänker på dig och magen! Ta hand om dig! KRAM!

2011-02-05 @ 13:52:31
URL: http://evacarolinen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men usch, vilken vecka. Hoppas vovven och bror din mår bra trots omständigheterna. Styrkekramar :)

2011-02-06 @ 12:19:58
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0