Alla hjärtans dag!

Idag är dagen som jag spenderar med min allra största kärlek och det vet ju alla vid det här laget att det är min Gustav. Till min familj och till mina underbara vänner vill jag säga att jag älskar er och ni betyder så otroligt mycket för mig, ni vet vilka ni är <3

Jag fick dessa underbara och vackra rosorna av Gustav idag och tre fina spetstrosor. Tack älskling!



Jag köpte denna bok till Gustav som det stod "en kärleksförklaring" på. Där i ska man skriva om första gången man träffades, när man blev tillsammans, finaste komplimanegn man fått osv. Det finns också plats för att sätta fina foton. Så den har jag suttit och pysslat med idag och det blev jättebra. Han blev faktiskt väldigt glad! Sen fick han två trisslotter också och han vann hela 75 kr. När hände det senast att man vann över 25 kr liksom?



Snart ska vi börja laga mat och dagen till ära ska vi göra en god risotto som kommer att innehålla: aborioris, broccoli, champinjoner, parmesan och bacon. Sen ska vi kolla på en film som vi hyrde innan. Helt enkelt en perfekt dag!



Jag älskar dig Gustav!


Kommentarer
Postat av: Farin

Jag älskar dig med Ansi-Pansi!! <3

2011-02-14 @ 21:20:27
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilka fina blommor du fick :) En kärleksförklaring gav jag till Robin på vår första alla hjärtans dag tillsammans, han blev alldeles rörd! :) Kul att titta i så här i efterhand också.



Hoppas dagen slutade väl också :) Kram

2011-02-15 @ 00:07:13
URL: http://evacarolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0