25 dagar kvar

Nu har jag gått in i vecka 37 och nedräkningen har verkligen börjat. Detta har fört med sig lite komplikationer som tex att jag har svårt att sova på nätterna, huvudvärk, ryggont, förvärkar, klumpighet mm. Jag längtar nu otroligt mycket tills allt detta är över så jag får träffa min bebis. Idag efter jobbet var jag, mamma och Gustav på gekås och köpte det sista till bebisen. Vi kom hem med väldigt mycket bra saker såsom madrass, påslakan, täcke, lite kläder mm. Nu ska allt bara tvättas och SEN är vi redo för att möta vårat mirakel. I morgon ska vi sätta ihop sängen så då är det bara för den lill* att komma. Jag vet inte varför men jag känner på mig att den kommer att komma tidigare än beräknat. Detta kanske inte är så bra för jag lär nog bli besviken eftersom de flesta alltid går över tiden som förstföderska. Vi får se men i vilket fall som helst så är jag mamma inom 5 veckor <3

Imorgon är det fredag och det känns underbart skönt. Tanken är att vi i morgon ska åka ner till Halmstad för att träffa Rickard och Sofie men vi får helt enkelt se hur jag mår. Lördagen ska iallafall spenderas med alla tjejerna som är hemma över helgen. Ååå det ska bli så kul att träffa alla, vi ska gå på stan, luncha och sen blir det utgång på kvällen, NOT- Allt annat än utågng blir det för mig men gå på stan och luncha ska jag iallfall försöka orka med. Det kommer garanterat bli en trevlig lördag! På söndagen blir det en slapp dag och då kommer även min kusin ifrån Norrland hit för att hälsa på. Har inte träffat honom på flera år så det ska bli otroligt roligt att få umgås med honom (Det är han som förövrigt var med i början av "bonde söker fru" avsnitten och hängde tvätt över en lina och vinkade till en tjej, haha.)

Ganska osammanhängande inlägg men lite uppdaterande iallafall.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Farin

haha, en riktig kändis till kusin du har! :p

Längtar efter dig min älskade lilla tjockis <3

2011-02-17 @ 23:13:08
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej kusin!

Vilken fantastisk mage du har! Hoppas du får må bra de sista veckorna och att du slipper gå över tiden. Ryktet har nått mig att Stoffe ska komma på besök, hoppas ni får det jättetrevligt och hälsa hela familjen Johansson från mig och Daniel. Vi har tagit ledigt och åkt upp till Sollefteå för en långhelg med lite norrländskt lugn och skidåkning.

Ha det gott!

Kramar,

Marlene

2011-02-18 @ 11:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0