Yeah

Tillbaka.

Lilla W är sjuk igen. Denna gången har hon drabbats av något dumt virus och det har fört med sig förkylning, hosta, och en massa gnäll. På listan kan vi också lägga tandsprickning vilket kanske är det allra värsta för henne. Stackars liten. Hon har vaknat upp på natten och gallskrikit så för mig och Gustav (även min mamma och pappa, eftersom vi bor här) har inte fått sova på många nätter. Efter att vi varit hos läkaren igår och fått utskrivit medicin så har hon dock sovit mycket bättre, tack och lov.

Vi har faktiskt fått en lägenhet. Vi hade lite tur och fick en 3:a på bottenplan borta i björkris. Enligt mig så är det på andra sidan stan men vad gör det? Det kommer säkert bli jättebra och den är inte ens färdigbyggd än så allt blir nytt och fräsht. Efter det som hände med förra lägenheten vågar jag dock inte tro på det förän vi står inne i lägenheten.

I veckan så ska jag och Wilma bland annat åka till moster L, besöka Ullared, julbaka, lussa (!), köpa julklappar och på lördag blir det utgång med vänner. Vi får se hur det går, kul blir det nog med största säkerhet. Har inte varit ute i kära Kungsbacka på säkert 2 år så vi får se vad tant Ester har att erbjuda. Jag har iallafall en väldigt rutinerad vid min sida så hon får visa mig hur det går till nu förtiden ;) eller vad säger du J?

Ha en mysig julvecka!






Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad kul att höra!! Det blir nog jättebra!!

Hahaha, Jenny är fanimej rutte nu. Ester-Slyna och Harry-Hora! :P

Ni kommer få det skitkul! Och helgen efter det blir det ju julbord, så skoj så skoj!



Längtar efter er och imorgon ses vi! YAY!!

2011-12-06 @ 12:09:06
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0