Året i bilder

Jag och Carro gravida i januari. Love skulle komma vilken dag som helst.



Februari- I väntan på att bebis skulle anlända var vi på ikea och köpte nödvändigheter.



Alla hjärtans dag 14/2



Mars- V.40 var jag i här


12 mars, då vår lilla ängel föddes



Vår sötnos på BB!



Wilma lite drygt 2 månader gammal



Denna dagen sov Wilma knappt på hela natten och inte heller något dagen efter. Jag var förtvivlad men hon ser väldigt nöjd ut.



Julia och Wilma- 3 månader gamla



Louie blev en i familjen Boman/Åberg



Kräftskiva hos Ström



Harrys med Dea



Käkade gött med dessa bruttor



Midsommarafton



Highschoolfesten



Wilma 8 månader



Novembermys



Tilde föddes 20/11



Vår finfina bil köptes i december




Glad lucia!



Köper julklappar med gudmor



GOD JUL....



...OCH GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Lisa H

Händelserikt år!! :) puss mitt hjärta

2011-12-30 @ 23:01:23
Postat av: Carro

Tack så mycket Anna! Gott nytt på er med :) Verkligen ett händelserikt år du har haft, kan tänka mig att mitt blir något i samma stil.

2012-01-02 @ 22:33:09
URL: http://evacarolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0