Anna- dagen idag

I onsdags var jag inne hos moster Lisa på lunch och mys. Fina Carro var också där och denna gången hade hon en bula på magen. Så himla roligt att hon också ska få en liten knodd, jag ska ge mina allra bästa tips till dig det lovar jag :) Lisa hade som sagt gjort en jättegod lunch och det avslutades med vit choklad, en kopp kaffe och en somnandes Wilma i famnen. MYS!



Igår var vi på Gekås och jag kan säga att det gör jag aldrig om igen med en gnällg Wilma mitt i julrushen och lägg då till migrän på det. Det var galet och vi var där i hela 5 timmar. Alldeles för många timmar om man frågar mig, men har man en shoppinggalen mamma så har man. Fick dock köpt lite julklappar så något bra fick jag iallafall ut av dagen.

Idag var det avslutning på ÖF så nu ska vi inte dit förän v. 3 nästa år så undra vad vi ska hitta på nu varje fredag framöver. Det är så himla mysigt att åka dit på fredagar och speciellt nu innan jul. Alla fick med sig varsinn hyacint hem som vi fick dekorera med hjärtan och stjärnor.



Dessa skor fick Wilma i sin kalender idag. De ska invigas på julafton!

Sen har det hänt en väldigt rolig sak men det kommer jag berätta mer om i nästa inlägg. Det är inte helt klart än så därför vill jag hålla lite på det :) spännande va? hahaha!

Puss till er mina hjärtan!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh va spännande!!!!!!!! :D

2011-12-09 @ 14:13:45
URL: http://lisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0