Världens bästa mamma 55 år!

Idag är det ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag, hurra hurra hurra! Idag fyller hon nämligen 55 år och det ska vi fira med god middag, sjukt god tårta och paket. Hur som helst så kommer det bli en mysig dag trots att det regnar som f-n ute. Jag är hemma hos mina föräldrar nu och ska städa och fixa i ordning tills mamma kommer hem. Allt så att det ska bli en så lyckad dag som möjligt för henne.  

Annars så bjuder helgen på kräftskiva vilket blir trevligt trots att jag inte får äta några kräftor (pga av amningen) och kanske ett besök ner till Halmstad på söndag. MYSHELG!

Wilma har nu fått två tänder där nere vilket gör henne lite argare och lite grinigare ibland. Häromdagen när jag lunchade med två älsklingar fick vi fint bege oss hemåt igen (efter att jag hade slängt i mig maten). Då var hon nämligen en riktigt ledsen liten dam. Men sånt är livet ibland även fast det var surt just då. Hehe. Just nu sitter hon nedanför mig och pussar på en docka, gullunge!

Ha en go helg!



Snyggaste 55-åringen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev ingen vanlig dag, det blev en alldeles fantastiskt fin dag!! Jag tackar hela min underbara familj för allt fint ni ordnat för mig. Puss och kram!

2011-08-22 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0