27 april

Hej!

Har precis kommit in ifrån en joggingrunda och sitter nu med en kaffe medans Gustav har Wilma på sitt bröst. Jag njuter! Wilma är en sån duktig liten tjej som snart är hela två månader. Hon har haft "gnällperiod" på kvällarna nu ett tag och det beror nog på att mjölken inte rinner så snabbt som den gör på dagarna. Hon måste kämpa för att få maten och blir därför förtvivlad. Men nu har vi börjat med att ge henne ganska mycket mat vid 19-tiden (trots att hon kanske egentligen inte är så hungrig.) När klockan närmar sig 20.00 så har hon somnat och sovit igenom hennes "gnällperiod" istället. Vi försöker oss på denna metod idag igen :) Får se om det funkar.

Vår påsk har varit lugn och fin med god mat, mys och SOL. Vi har även gått långa promenader och bara njutit. På skärtorsdagen var vi ju inne i Göteborg hela dagen. Vi hade en kanondag och jag fick shoppat massa fina grejer. Det där cafeet jag skrev om i förra inlägget var Steinbrenner. Det serverades grönsakssoppa med gott bröd till och efter var det massa olika tårtor, det var alltifrån moccatårta till mangotårta. Supergott!

Jag avslutar med bilder på mig och Wilma ifrån påskaftons morgon då hon får påskpresent.





Kommentarer
Postat av: Mary

Vilka UNDERBARA bilder! Hon växer så det knakar, och vilket leende! Vi får ses snart! Jag har min sista bokade jobbdag på tisdag, slutar 15.00, efter det kanske om ni inte har något annat inbokat? :) puss

2011-04-27 @ 21:39:07
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Lisa

Älskar när hon ler så fint! Sötisss! <3

2011-04-27 @ 22:05:39
URL: http://lisan.blogg.se/
Postat av: Carro

Så fina kort på er och gud va söt lilla Wilma är! =) Kram till er!

2011-04-28 @ 09:57:58
URL: http://traningsflickancarro.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Gud vad sött! Jag smälter! Mina älsklingstjejer-puss!

2011-04-28 @ 10:45:02
Postat av: Emelie

Åh vilka härliga bilder på söta tjejer! Vilket underbart litet smile hon har lilla Wilma =) Man kan ju inte låta bli att flina själv ;)



Kram på er!

2011-04-28 @ 12:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0