Underbara fredag.

Hej på er!

Fredag idag, helt klart den bästa dagen på hela veckan!
Ikväll ska jag och mitt hjärta ut och äta på restaurang, det ska bli himla mysigt. Sen ska vi hem och göra fruktsallad och kolla på idol. Alice har dratt sig ur tävlingen vilket jag tycker är skittråkigt eftersom hon var en utav mina favoriter. Resten utav denna fredagen har spenderats på IKEA och jag har också skrivit på min hemtenta. På IKEA köpte vi bara lite småkraffs som gardiner och sånt. Vi kollade på spjälsäng och skötbord också men det kommer vi att köpa lite längre fram. Vi åkte förbi chilli innan vi åkte hem och där köpte vi en jättefin stor ljusstake som ska stå på golvet i hallen, bild finns längre ner.

Nu ska jag fortsätta att njuta av denna fredag som jag har framför mig. Min bebis sparkar som en galning i magen och ingen är då gladare än jag <3

/Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0