Nu så är det dags.

Hej!

Tredje gången gillt skulle man väl kunna säga (eller fjärde, eller femte?) . Jag har startat bloggar innan men kännt att det inte är något för mig, jag är dessutom dålig på att uppdatera så därför har det inte kännts som någon mening. Men NU är det ändring på det, det finns nämligen en anledning till att jag startar en blogg denna gången. Jag hade tänkt att "nicha" mig lite, detta ska bli en gravidblogg. För jo jag har gått och blivit gravid, 22 år gammal, är mitt inne i min utbildning (pendlar till Halmstad ca. tre dagar i veckan) och är nu sambo med min själsfrände, killen som jag har drömt om som nu ska bli pappa till mitt barn. Måste tillägga att jag inte kan fatta det än.
En annan anledning till att jag börjar blogga är för att jag vill skriva ner tankar och känslor under min graviditet som jag kan titta tillbaka på längre fram. Då kanske ni undrar varför jag inte skriver dagbok istället och svaret på den frågan är att jag helt enkelt tror att jag kommer blogga oftare än att sätta mig ner och skriva för hand i en dagbok. Sen är det ett stort plus att man kan lägga in bilder här med (vilket kommer ske ganska ofta!). Ni kommer alltså få följa mig i min vardag med allt vad det innebär i ungefär 5 och en halv månads tid innan det är dags för mig att trycka ut den lille/lilla. Jag hoppas ni kommer gilla det jag skriver för jag ska verkligen göra mitt yttersta så att ni kan hänga med mig på min livs resa!

/Anna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Åå vilken spännande blogg, ser fram emot att följa dig här och lilla bebben. Du är riktigt snygg by the way;)

Pussar <3

2010-10-12 @ 11:28:04
Postat av: Sara & Rebecca!

Kul att följa din nya blogg, du får två nya läsare tack vare Dea! lycka till med bebben och att vi får träffa dig snart, du är omtalad i Skåne! ;)

2010-10-12 @ 11:29:45
Postat av: Moster Jenny

Åhh, vad glad jag blir nu!! Det kommer bli görbra det här! Vad kul att du ska blogga. Puss min sötnöt

2010-10-12 @ 12:20:14
Postat av: Martina

Klart att jag vill följa dig & din blogg Anjo! Ska bli riktigt roligt. Stor kram från Martina :)

2010-10-12 @ 14:24:55
Postat av: sofie

Åh så roligt! Kommer bli spännande att följa :) Kram!

2010-10-12 @ 15:14:50
URL: http://fisen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vad roligt Anna, här ska vi in och läsa ;)

Det kommer gå super detta och ni kommer få världens finaste lilla/lille knodd! Kram

2010-10-12 @ 21:21:54
Postat av: Farbror Isac

Nu har man hittat hit... funderar fortfarande på varför inte jag har fått något meddelande på facebook angående den här bloggen. Mycket intressant

2010-10-14 @ 22:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0