Ingen rubrik.

Hej alla! <3

Idag har jag hoppat in som brevbärare på posten (för er som inte vet har jag jobbat där i tre års tid innan jag började plugga). Det var faktiskt väldigt roligt och speciellt att få träffa alla goa jobbarkompisar. Det är någon sorts trygghet för mig att komma dit.
Ikväll ska vi till Gällinge och äta ostfondue (stavas det så?!) med familjen Rosander. Det blir gott och mys! I morgon måste jag plugga det sista på hemtentan sen förhoppningsvis träffa fina tjejer på kvällen.

Det blir ett kort inlägg idag för jag ska göra i ordning mig nu och åka. Men ha det så bra och ha en grym helg nu alla mina vänner!

/Anna.

 

Här är en bild på oss ifrån Side förra året, jag tycker vi är fina på den! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0