Helsingborg en helg.



God förmiddag!

Hoppas att ni alla mår bra, själv mår jag jättebra och solen lyser här nere i Helsingborg. Jag kom hit igår vid ett och mötte upp Dea och hennes två kompisar Sara och Rebecca på campus (som för övrigt var jättegulliga tjejer!) Sen gick vi vidare till stan där vi sedan tog en fika på ett café där vi köpte gott kaffe ifrån Pandamo och en gigantisk kanelbulle. Bullar är det enda "begäret" jag har fått sen jag blev gravid och det slinker lätt ner en bulle varje dag. Jaja jag får ju passa på att äta nu när jag kan!
Igår kväll kom Deas andra vänner hit och kollade på idol, vi hade en riktig myskväll med massa onyttigheter. Sammanfattningsvis hade vi en jätte mysig dag. Nu har vi precis gjort i ordning oss efter en stabil frukost och ska nu bege oss ner på stan. Ikväll blir det restaurang och eventuellt ett biobesök, vi har det kanonbra! Dea är så gullig och får mig verkligen att känna mig som en hedersgäst :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0