Enorm lycka.

Ciao!

Idag har varit en utav mina bästa dagar på länge. Inte nog med att jag har världens absolut bästa pojkvän, världens finaste vänner och familj och ett litet barn i magen, jag KLARADE dessutom min fysiologi-tenta. Den tentan har jag gjort om två gånger och den har varit det absolut svåraste jag någonsin har pluggat till. Jag har aldrig lagt ner så mycket plugg som till just denna tenta. Jag var helt säker på att jag skulle misslyckas även denna gången. MEN så ringde Emelie idag och sa att jag hade klarat den, den glädjen var enorm kan jag lova! Jag började typ gråta, en sån lättnad att jag bara kan lägga den skiten bakom mig nu. Första tentan så fick 90% av klassen underkänt och denna tentan fick 80% underkänt så jag är otroligt glad att jag var en av dem som klarade det! Detta ska jag och Gustav fira ikväll med hemmagjorda hamburgare :) FAN VA BRA JAG E! (inte ofta jag säger så om mig själv!) 

Idag var jag och Gustav vägen om hans bror och fru, det har inte kommit någon bebis än men imorgon är den beräknad så nu kommer man vänta helspännt på att få ett samtal ifrån Johan eller Therese. Vi längtar så!
Till helgen ska jag inte göra så mycket. Förhoppningsvis ska jag få träffa Erica, Nina och Lollo som är hemma på besök. Det blir ju tyvärr inte så ofta nu för tiden :(
Jag lägger upp två bilder idag, en på mig (okej, nu får alla börja kalla mig tjockis) och en på vårt nyinköpta överkast ifrån Indiska. Nu har jag inget mer att skriva förutom att jag är gladare än någonsin :)

KRAM

 



 


Kommentarer
Postat av: Ulli

Va fin du är Anna!! Jättefin mage.. :)

2010-10-29 @ 20:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0