Kort uppdatering.

Hej... Jag har inte tillgång till min vanliga data så nu sitter jag och skriver på Gustavs i pad, vilket inte är det lättaste. Men jag ska göra så gott jag kan. Först och främst vill jag säga välkommen till världen Arvid Rosander..! Han föddes den 5:e november på kvällen och vägde 4000 g och var 54 cm lång. Vi var nere i Varberg och träffade de nyblivna föräldrarna och lille Arvid i lördags. Han var hur söt som helst och var väldigt lik sin far :) Stort grattis till er Therese och Johan, det gjorde ni väldigt bra! Längtar tills vi får se er alla tre igen! <3 Själv fick jag åka tillbaka till Varberg i söndags då jag hade fruktansvärda smärtor i magen. Jag blev inlagd på förlossningen och var där tills igår kväll. Jag var ju självklart orolig för att det var något med bebisen men efter alla ultraljud som de gjorde så konstaterade läkarna att bebisen var piggare än aldrig förr. Den sparkade så mycket att det var svårt att se något på ultraljudet, det kommer bli en mycket energisk och livlig bebbe! :) Läkarna trodde sen att det var blindtarmen som spökade eftersom jag hade mest ont på högra sidan utav magen. Men det var väldigt svårt att se eftersom det ligger en livmoder och en bebis i vägen (som ville synas på bild hela tiden.) De vet fortfarande inte vad det var men de skickade i allafall hem mig då mina prover hade stabiliserats. De bad mig att åka in igen om det blev värre. Just nu har jag liksom ont i hela magen men får inga attacker längre (tack och lov!) dem gjorde så ont så jag grina.. Så nu får jag vila massa så blir jag nog snart bra igen. Jag hade förresten 90/50 i blodtryck vilket inte är så bra och dessutom hade jag låga vita blodkroppar och de tyder på att det kan var en infektion på G. Jag hoppas jag blir bra snart! Innan jag fick därifrån igår så sa barnmorskan: "vi ses om några veckor då." My god! Snart är det min tur! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mary

Men vad är det jag läser? Kan läkarna aldrig ge dig en diagnos Anna? Vila nu och se till att alla tar hand om dig så du mår bättre snart igen! <3

2010-11-09 @ 13:13:38
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj Anna! Hoppas verkligen du mår bättre snart! Måste vara jätte pirrigt nu när det närmar sig :)



Vi ultraljudade våran katt igår hehe! Såg att där fanns åtminstonne en bebis i magen! Asså shit va häftigt det var att se det lilla hjärtat slå och ryggraden med små kotor och allt!



Kan tänka mig hur underbart det är att se sin egna bebis! Måste vara jätte spännande och härligt!



Ta hand om dig och vila nu ordentligt så du mår bättre snart igen! Kram <3

2010-11-09 @ 13:37:13
URL: http://www.sehotbeds.dinstudio.se
Postat av: Frida

Usch stackarn, hoppas det blir bättre snart. Vi saknar dig!

2010-11-09 @ 17:15:32
Postat av: Jenny

Hej älskling. Hoppas du mår bättre nu!

Tack för pratet förut. Det var mysigt.

Längtar tills vi ses igen! Pööözz

2010-11-09 @ 18:39:27
URL: http://jms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0